Mobiliteit als visitekaartje
Aantrekkelijk werkgeverschap betekent ook dat je het mobiliteitsbeleid voor werknemers tot in de puntjes uitwerkt. Je vindt en bindt talent met maatwerk-mobiliteit, met een perfecte balans tussen individuele reisbehoeften, beleidskaders en bedrijfsstrategieën. Passende multimobiliteit is niet meer weg te denken als secundaire arbeidsvoorwaarde. Een mobiliteitsbudget, auto of fiets van de zaak is steeds vaker een vereiste voor nieuwe en bestaande werknemers om hun werkzaamheden goed uit te voeren. Maar wat gebeurt er met mobiliteitsmiddelen (zoals een thuislaadpaal) wanneer iemand vroegtijdig uit dienst gaat? Of wanneer iemand, in het kader van duurzame inzetbaarheid, in een andere functiegroep terecht komt en daardoor recht heeft op andere mobiliteiten? In deze workshop leren we je hoe je met een extentie op je HR-pakket van mobiliteit je visitekaartje maakt: met een stevig mobiliteitsbeleid en een gestroomlijnde on- en offboarding van mobiliteitsmiddelen en daaraan gekoppelde werknemers.